0215-kjedemagasinet

Hos parfymerikjeden Douglas kan kunden betale hvor som helst i butikken, prisene synkroniseres automatisk med nettprisene, og hver ansatt er utstyrt med iPad for å gi maksimal service til kundene.

I Kjedemagasinet 2/2015 kan du lese mer om parfymerikjeden Douglas, og i tillegg finner du følgende:

Leder: Handleopplevelsen
Moderne senterdrift: Vestkanten Storsenter
Over 100 på konferanse
En av disse blir Årets butikksjef
Vant Retail Innovation
Profilen: Relasjonsbyggeren
Fagtema: Butikkdata, kasse og IT-løsninger
Digitale trender: Overteknologifisering
Franchise: Franchise destillert – del 2
Retailtrender: Sportification
Imas-index

Kjedemagasinet er et uavhengig fagtidsskrift for drift og ledelse av kjeder og kjøpesenter. Vi dekker ulike aspekter av fag- og detaljhandelen, uavhengig av varesortiment, og gir deg nyheter, fagartikler og case som bidrar til inspirasjon og verdifull innsikt i en bransje som er i stadig utvikling.


– Les mer om Kjedemagasinet

– Bestill abonnement

– Last ned enkeltsider eller -utgaver av bladet


 

Kjedemagasinet 2/2015 er ute nå